2017. október 26., csütörtök

Halloweeni tematikus ajánló | Könyvek, filmek stb.


Milyen könyvet olvass?

  • Ha a brutális horror híve vagy: Clive Barker: Pokolkeltő
  • Ha a pszichothrillereket kedveled: Stephen King: Tortúra
  • Ha a klasszikus krimik kedvelője vagy, de valami újra vágysz: Darren Shan: Árnyak asszonya

Milyen filmet nézz?
  • Ha szereted a retro ijesztgetést: Rémálom az elm utcában
  • Ha nem szereted a brutalitást: Rosemary gyermeke
  • Ha a tudatalattit szétcincálóra vágysz: A kör

Milyen drámát olvass? 
  • Ha az ördög színre lépésére vágysz: Johann Wolfgang Goethe: Faust
  • Ha minden idők legjobb analitikus drámáját, legösszetettebb tragédiáját és első krimijét szeretnéd megismerni: Szophoklész: Oidipusz király

Milyen sorozatot nézz?
  • Ha Stephen Kingen, Spielbergen és az X-aktákon nőttél fel: Stranger Things (főleg mivel most indul a második évad, tehát mindannyiunk számára van mit nézni)
  • Ha kedveled az animéket és a vámpírokat: Hellsing (ugyan nem láttam a sorozatot, de a mangát kifejezetten kedvelem)
Mit hallgass?
  • Ha kedveled az elektronikus zenét és valami igazán dobhártyaszakítót keresel: Infected Mushroom (nekem is a legújabb albumuk, a Return to the Sauce pörög a lejátszóban)
  • Ha nyitott vagy az elvont, kissé beteg zenevilágra: Tool (bár 2006 óta nem jelent meg újabb albumuk, én időről-időre újra előveszem a munkásságukat)
  • Ha szereted az érzelmes és egyedi hangulatvilággal rendelkező számokat: Cigarettes After Sex (idén ismertem meg őket és nagyon meg is szerettem a számaikat, nekem az új kedvenc idei bandám)
Milyen klipet pörgess?
  • Ha minden idők legbetegebb videoklipjére vagy kíváncsi: Aphex Twin - Come to Daddy
  • Ha egy alternatív rockszám alternatív klipjére vágysz: Radiohead - Burn The Witch
  • Ha mai napig nem tudod abbahagyni a Bowie számok hallgatását: David Bowie - Blackstar



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése